BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 1 november 2010

Det är änna dåligt med bilder nu för tiden......

...............men så är det just nu............ska allt ta lite bilder i morgon......på andra våningen som fick golv i helgen!!!!!

I söndags så upptäckte jag att en tand har ändrat form....i munnen min.............kan inte dra mig till minnes att det har hänt något i vaket tillstånd.............så mina tankar och funderingar har fått det till att jag har gjort det i sömnen...........hur som så känns det väl otrevligt!!!!!

Ringde i dag till folktandvården.......................en glad tanta i andra änden svarar glatt att hon heter Ulla....................-Hej säger jag.............Jag har bitit av en tand.....................Ulla säger.........-vad glad du låter...för det?????................
-Det hjälper liksom inte att låta lessen, sa jag..................
Ett skratt i andra änden...................
Jag frågar sedan..............-Hur mycket pengar ska jag ha med mig?????
-Ja svarar hon.........................vad vill du betala????
Jag får till ett riktigt bra svar.............hm tycker jag............-Ingenting...........
Mellan tummen och pekfingret så kan jag räkna med........700-1300......................känns sådär upplyftande......................till saken hör att jag är förbannat rädd att gå till tandläkarn.............men någon inom mig säger.......bit i hop och kom igen.....................så får det bli!!!!!
Ägnar ledig dag åt detta...................

Sov gott!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Trist med tanden...kommer att gå bra:) Värre med slantarna då...
    Kramis Divina

    SvaraRadera
  2. hmmmmmm...........det stämmer Divina ett stort hål i plånkan..........kram

    SvaraRadera