BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 26 februari 2011

Sune gillar oss..............


...............ja riktigt mycket!!!!
Rätt vad det e så ligger det små fina alster utanför ytterdörren!!!!

Kan villigt erkänna att jag inte uppskattar det så mycket..........han tackar sin värdfamilj på sitt lilla sätt!!!!




Tur att det finns lite meducin...............Äldsta har nu oxå åkt på!!!!
I går kom yngsta dottern i väg till skolan och jag till jobbet...........kändes gott att komma ut bland folk igen..........känns som att det kan bli helg då..............trots förkylning så hade jag otrolig energi......efter jobbet körde jag en storhandling.............å ett storstäd hos tullorna på aftonen!!!!
Betalar för det idag........................huga, mår som en potta skit .........seg som rackarns............huvudet värker.................så lite meducin har jag puttat i mig nu..............vill vara pigg!!!!

.............köpte färska kryddor på min handling i går!!!! Ville ha någon rar burk....eller kruka till detta!!!!
For till Mia Maräng......å där fanns den!!!!
Blev så nöjd!!! Å tjenare vilken service jag fick, när jag sa vad jag önskade!!!!!! Tack Mia!!!!(varmast oxå för plasten)

...........hittade dessa 2 kakfaten oxå...............har modell störst sen innan!!!!!


Ska nu kurera mig en stund..............vill greja lite i helgen oxå!!!!




Min mobil.........lämnade in i veckan..................så naken utan!!!!
Fick köpt mig en ny!!!!!(Maken ordnade med detta.....Tack min kärlek!!!)
Nöjd!


Njut av en go lördag!!!!
Kram
Anna

4 kommentarer:

  1. Kurera dej nu ordentligt!!! Å inga storstädningar eller så... LOVA! Mår lite lurigt idag jag med, så jag tänkte bosätta mej I elementet!!! burr burr!

    Vad blir det för ny fån då? Jag dreglar efter en Nokia N8... mmm, vi får vällan se!

    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Tackar!!!!
    Det e en sony ericsson cyber-shot c903
    En hedlig vanlig sak!!!!

    KRam kram

    SvaraRadera
  3. Kurera dig nu ordetligt så att du snart mår bättre.
    Kram mia

    SvaraRadera