BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 8 februari 2011

Vårkänslor..............


...............efter en denna låååååååånga vinter så har jag vårkänslor......och då handlar jag blommor!!!

Fick köpt en väldoftande primula och krokusar!!!!
Hände en urkul grej när jag planterade........satt på huk......rev upp en gammal silverek.......planterade för fullt......och då händer det................jag tappar balansen..........hur?.......hm det vet jag inte..............men jag lyckades.....ramlade baklänges......så där låg jag och sprattlade som en skalbagge.......lafamilja kom och beskådade det hela........när jag låg på rygg....så började jag att gapskratta.........det tog mig en stund att komma upp!!!! KAn hålla med.....synen måste ha vart underbar!!!


........ang vårkänslor...........har i dag haft besök av Palle.........Den gossen har vårkänslor kan jag lova.........han har skottat fram sin hoj.........och dammat av Fru Ducati..........Gött!!!!
(Tackar för besöket!!! Najs!!!)
Har idag reggat mig för att bli......en Buzzador!!!!
Låter spännande va??!!!! Man får gratisprover hemskickat till sig..............att prova på..........nya produkter.......bjuda hem vänner på att provaosv.....sedan ska man betygsätta!!! Lät mycket spännande tycker jag..........................Hoppas att det kommer hem till brevlådan snart....så nyfiken!!!!
......................har idag fyllt på med foder..............kan säga att det behövdes!!!! Havre fick jag hem förra veckan.......nu vart det tam´jm för värpfoder!!!!
Allt spån var tokslut..............fick panik......förra året vid denna tiden så vart SLUT.....överallt.....Men han lovade att det ska komma in i veckan!!! Phu......!!!



Söndagen erbjöd..........barnvakteri åt en söt liten dam!!!!
Tjejerna slogs om att mata henne!!!!
Hon åt å var glad!!!!


Samma eftermidda hade vi middags gäster...........Fam. Sandling/Säther..............suuuuper najs!!!!!
Äldsta dottern..........bakade cheesecake!!!!
Mums!!!
Fanns över till måndagen.......mumsade vi på till Familjen annorlunda!!!!
Njut av en go tisdags kväll!!!
Anna





6 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha vårkänslor.... men det är alldeles för vitt ännu :( Men gumman tö har arbetat hårt under dessa blåsiga nätter och dagar, så jag hoppas det går fort fort fort!
    Pankisarnas damm börjar att visa sig, så de kanske kan bli vita igen!
    Fint litet blomarrangemang, lilla skalbagge *S*

    kram kram

    SvaraRadera
  2. lovar att det kommer Pi...jag menar vårkänslorna........tror att det ska komma mer snö förståss.....det e ju bara februari än......kram

    SvaraRadera
  3. Men Anna! Du är ju för rolig hade velat se denna omkulvarianten... Jag fick mig ett gott skratt av att läsa det.Hoppas bara att du inte slog dig.
    Kramiz Mia

    SvaraRadera
  4. ha ha ha....Mia.....jag är väl tilläggsisolerad.....så jag landade mjukt!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tilläggsisolerad! :-)Det var roligt, tycker jag. Kram!

    SvaraRadera
  6. Ha ha........smarrigt värre.....!!!
    Kram

    SvaraRadera