BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 13 april 2011

Ena dagen sol andra............

.................dagen regn!!! Grananrna som jag har planterat blir glada för att bli vattnade!!! I går bjöd jag la familja på spenatsoppa med ost och skink smörgås! Blev ruggit sugen på detta när jag vart i affären och såg den färska spenaten. Helgen bjöd ju på gott väder...............våran bod...städades.....å nu ska det staplas ved där inne................jag stod vid klyven en stund.....dessutom lyckades jag klämma mig på veden....skulle bända isär.....å vips så satt fingrarna fast!!! Maken gjorde en blixt utryckning.....å ja.....fingrarna mår fint efter denna hände
I söndags for jag till Jennie på en fik och tjöta stund.....mysigt!!!

Rätt var det var så fick jag ett paket........massa kossa saker!!!

TACK!!!!


Bättre sent än aldrig......fick ner lite frön i jorden........tomat och gurka!!!

Något mer blir det inte...............växthuset har gjort sitt.....och skall rivas nu.................skall tids nog bli ett uterum....var sak har sin tid!!!!



Tisdagen vart jag toktrött...................sov mycket under dagen.......gott!!!

Dottern har åkt på en prakt förkylning..........så det är väl sådat i kroppen kan jag tänka.....


I dag väntar en HLR utbildning!!!

Kul!


Njut av dagen!

Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna , sådan otur du har är det inte det ena så är det det andra, du får se till att hålla fingrarna i styr.HLR utbildningen har vi varit på väldigt kul och framför allt viktigt att kunna.

    Kram Lena

    SvaraRadera