BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 7 april 2011

Nyklippt.................

...........Caecar for med sin allra bästaste vän Morfarn till Tjörn idag för att klippas!!!! Raringen blev så fin!!! Han känner så nöjd!!!!! (Dock vart han inte lika nöjd när jag skulle ta kortet!!!)
Här är presenten jag fick av A-K härom kvällen!!!! Blev så glad!!!







I går stämde jag träff med maken på Ikea!!!!

Önskade att inhandla en garderob till övervåningen!!!!

Sagt å gjort..............vi plockade på oss det vi skulle ha.

Går ut till bilen och plockar in allt!!!

Maken går och sätter sig i bilen, knäpper fast sig.

Jag tittar storögt på honom........................

Å ja han tittar tillbaka på mig och undrar vad det är????

Hm............det roliga är att han körde en egen bil till Ikea!!!!

Å jag körde oxå egen bil!!!!

Det hade han glömt av!!!!


Skrattar fortfarande åt detta!!!!


Njut av kvällen!!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar