BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!!!



Det har kläckts kycklingar för fullt........ett gäng är nu i butiken Blommor och ljuva ting!!!!










Bråda tider så här i påsk....................har haft en del beställningar på Påsk kit.............saft, maränger,ägg ocg fågelbo!!


Tycker mycket om att pyssla!







I morse for maken till Norge för fiske........
Han hade med sig vittling hem...................ruggit gott!!!
Den godaste fisken enligt mig!







Hade besök dag..............
Koll på hönsen och trevlig pratstund!!!
Dessutom fick jag denna underbara.................
Timjan på stam.............så himla läcker!!!!
TACK Patrik med familj!!!!





.......hade besök i tisdags.......
En god väns vän!!!!
Koll i hönshus......å en trevlig en/kväll!!!!
Fick denna smarriga växt.....mild sort av Chili......känns som paprika......ska bli spännande att smaka!!!
Tack Lena med familj!!!!

Dagen i går erbjöd mig en omtumlande händelse......höll på att smälla på motorvägen.............hade en hastighet på 90km och fick tvärnita......det skrek friskt i däcken........total meningslös händelse................om bara tanta i bilen hade kollat läget ordentligt innan hon bytte fil......Livet mitt hann att passera i revy............chockad och gråtandes trillande jag in på jobbet......blev ompysslad en stund av kollegorna...........så rara.......ja det vart mycket nära......Historien fick ett lyckligt slut!!!!

Ska nu njuta av en go påskhelg!!!!!
Glad Påsk!!!
Kram
Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna. Nu är vi i "hönsköpartagen". Har du några hönor som skulle vilja flytta hem till oss? Tre stycken hade passat fint...

    SvaraRadera
  2. Jag var inne på blommor och ljuva ting hälsade faktiskt på dom underbart söta kycklingarna och så fick jag även handlat lite, hoppas du har haft en fin helg , själv har vi varit i Gränna .

    SvaraRadera
  3. Marlene..........har sms:at dig!!!

    Lena....visst e de rara......fullt ös i helgen!!! Hoppas att din påsk i gränna vart fin?!!!

    kram Anna

    SvaraRadera