BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 5 april 2011

Mys................

.................har vi haft hela helgen!!! Jag hade semester i fredags.....vart hemma och packade!!!!! Vi for till standön!!!! Jätte mysig stuga..............maken fiskade, kusinerna kom och sov över..........bastu med bad i havet....(kallt man säga, dock uppfriskande!!).............bara vara och njuta av livet!!! Mumma för själen det! Ännu ett fynd från Mia Maräng!!!! Små kronor................där det planterats små pärlhyazinter! I går flyttade Celine och hennes 2 små kycklingar hit!!!! Jag adopterade alla 3!!!! När jag meckade runt i hönshuset i dag........så kom jag på den briljanta ideen.............att Celine fick bli mamma även till mina minsta kycklingar!!!! Hon är en god mor åt ALLA nu!!!! Nykomlingar!!! 4 marsvinsbebbar vart kommna i går em!!!! Så söta!!!!!!!!!


Natten till i dag höll jag liten vaken!!!............Det vart inte lätt för någon av oss!!!!!

I morse for vi till Östra på ett sömn eeg!!!!

Förra gången gick det sådär...................men i dag så somnade hon innan huvudet låg på kudden!!!

Får se vad detta kan ge?????



I afton fick jag besök.........A-K å Nicke tittade förbi!!!

Fick en fin present...Tack!!!! Får lägga in bild på detta senare!!!!


Ja just det ja......i söndags hamnade jag på bio................Ellenor å jag kollade in "Hur många lingon......" Så himla bra!!!!!


TACK Mella för hjälpen med datan!!!!! Faster GLAD<3


Laddar för nya tag i morgon!!!!

Natti.............


Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar