BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 22 maj 2011

Härliga söndag.......


............vaknade till på morgonkvisten, somnade dock om igen.....vaknade 11.30......Har kommit på varför jag är tok trött.......det är örat.....Vätskan gör att det blir tryck i huvudet...dessutom så hör jag mycket mindre bra......anstränger mig som f#%n för att höra........... Härom dagen ringde en läkare från sahlgrenska..............med tanke på operationer jag har genomgått............så vart jag ett lämpligt forskningsoffer.......kan jag hjälpa andra....så blir det bra......å dit ska jag på tisdag....så då får han hjälpa mig med örat hade jag tänkt..............Jag går vanligtvis på öron i mölndal..............och första tiden dit är i slutet av juni......då ska det planeras för rör i örat....så att jag en gång för alla kan få bukt på detta öra!!!!!
Nog om örat..............här är en bild på ett klaffbord!!! Svärmor hade det till övers.....så det fick flytta till bokedalen..å färg kom det på oxå.....tanken är att när vi är många....på kalas och jul, påsk............så är det ett bra avlastningsbord......Så TACK svärmor!!!




När syrran kom i fredags, så hade hon vart hos MiaMaräng.......Raraste Mia skickade med lite flaskpost!!!!
TACK Mia!!!! Blev jätte GLAD!!!!







Nu har ALLA äggen kläckts.....14 små raringar blev det!!!!

Hon tar hand om de små på bästaste sättet!!!



Yngsta dottern sov över hos kusinerna i Ljungskile...........och i den familjen så laddade de för morsdag i dag........hm..........det är ju nästa vecka........men dottern blev ju eldad av detta och hade med sig paket hem till sin mamma!!! Raringen!!!


I em åkte la familja till IKEA......åt midda......och det inhandlades nya lakan till alla i familjen!!!

När vi kom hem så hade alla ett greja/städa ryck!!!!

Jag har äntligen fått flyttat in i mitt pysselrum......

Bra avslut på söndag kväll!!!!


Nu laddar vi för en ny vecka!!!

Kram

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar