BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 5 maj 2011

Skrot..............

......................i kroppen.................har känt ett par dagar att det inte stämmer i kroppen!
Allmänt grinig..............å gnällig!!!

Inte ofta jag är hemma från jobbet..................det ska mycket till...............efter ett gäng bestyr på tisdagen (lediga dagen) kände jag mig tok trött........ja jag menar tok trött..........vid 12-tiden la jag mig en stund.............sen kom jag inte ur sängen..............körtlar som vart svullna och mycket ömma...............och ett mega munsår..............kroppen totalt i obalans!!!!
Med min goda anda hade jag tänkt att fara på jobb på onsdagen.....................gick upp............huga............tog mig en titt i spegeln...............spegelbilden brukar att skrämma mig i vanliga fall.....(särskilt på morgonen)..............men nu blev jag på riktigt RÄDD..............vilket monster!!!!
Efter detta så gick jag tillbaka till sängen.......................har insett att sömn inte ger mig skönhet........men att sova bort det onda i kroppen är det bästa!!!!
Ja något skrot vart det.............börjar sakterliga att återhämta mig!!!!




Njut av dagen!!!
Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Stackars dej, du får se till att bli ordentligt frisk.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. jag kände att du inte var riktigt glad när vi var och hämtade hönorna. Hoppas du mår bättre nu.
    kram
    Malene

    SvaraRadera