BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 6 juni 2011

Blev så glad i dag............




..när jag kom ner till hönshuset.....tulla har fått kycklingar!!!!
Hon ligger fortfarnade platt.....då det är 2 ägg kvar.....det sprakar
piper friskt i äggen!!!!







Gräva och mecka runt i trädgården stod på schemat i dag.....
Även fixa uteburen...........nu skall kanin och marsvinen komma ut på grönbete.......
Vilket jag alla gånger tror är uppskattat......






Efter rävens framfart........så bestämde jag mig för att denna utegården skall få vila lite..........ny jord har jag lagt på.....och sen gräsfrön.......







Grannens löpänder kommer på besök rätt var de e.......
De är bra sköna!!!








Hittade denna på youtube.............visst är det häftigt?!!!!




Ja just det ja......i dag är det nationaldagen.............Du gamla du fria...........

Njut av en go afton!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar