BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 21 juni 2011

Mera..........


...........födelsedag.............16/6 dags för Alice att fylla 14 år!!!
Med sång massa paket och frukost bricka.....så firade vi henne på morgonen!!!!!!!!
På kvällen vart det dags för hennes tjejmidda.......massa glada tjejer kom......och när jag hade lagat färdigt 3 rätters midda så vart det bara att ge sig av......tjejerna ville vara själva!
Jag å maken dejtade på IKEA......käkade midda där!

Liten hade filmkväll för sina vänenr på fredagen!!!!


På lördag kom släkt och nära vänner.......grillfest!!!!



Trevligt!!!


Barnen vart mycket nöjda!!!!





Dessa dagar har jag bakat mååååååååååånga tårtor!!!!








Har i dag vart på Sraplyckan.......hos Marie.....

Gjorde dessa fynd.........Jag är jätte nöjd!!!

Inspirationen är på topp nu!!!!

Vart till A-K i går....................gör massa inbjudningar till bröllop!!!
Skall fortsätta i kväll!!!!
Urmysigt!

I morgon bär det av till Mölndal med mitt öra.....har aldrig längtat så, att gå till läkarn......men detta öra... hoppas nu att jag kan få bukt på det...en gång för alla!!!
Time att städa hos tullorna!!!!
Njut av dagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar