BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 22 juni 2011

Se detta öra......

.....ha ja.....i dag efter jobbet for jag till mölndal!!!! Äntligen time att fixa örat!!!!
Väl där så "städades" örat.................en mycket obehaglig behandling........då ögonen snurrar friskt i skallen och jag blir tok yr...............

Något rör sattes inte in idag.........till min STORA besvikelse................det är inflamerat inne i örat och då sätts det inga rör..................nu skall det droppas med örondroppar igen......huga säger jag.......Vill ju höra igen!!!
Skall åter igen om en liten stund.




I går hade jag kläckning på vaktlar................små söta saker!!!!



9 st blev det i slutändan!!!!!



Hoppas på att det är många honor nu!!!!




Efter allt pyssel med A-K.....så är inspirationen på topp........


dag inhandlades denna skrivaren!!!!


Finns många fina bilder på nätet att hämta då det skall göras kort!!!

Även fina texter!!!!


Efter middagen i dag så for jag och yngsat förmågan och handlade.....är väl tokmycket folk i morgon, tänkte jag!!!!

På Willys vart det lugnt i afton!!!


Gött det!!!!


Njut av kvällen!!!

Nu ska det kollas film!!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar