BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 1 juni 2011

Saft............



.......har jag gjort i veckan!!! Det blev jordgubbssaft....(Till vänster på bilden). Veckan innan gjorde jag rabarbersaft..........MUMS!!!!






Veckan har trillat på..............jobb varannan dag denna veckan!!!

Gott....det behövs!!! Märkligt nog, kan det lätt kännas som fredag.......trots att det bara är onsdag.....


Dagen i morgon erbjuder städ......sen kan jag tänka mig att plantera om mina tomat och gurkplantor!!!!

Mecka med höns behövs oxå!!!..............i det hägnet där mina isbar gick........dit skall höna med kycklingar få flytta........de behöver utrymme.........höna är suuuper med de små!!!!

Dock så får de bo inne ett tag till.............utegården behöver att fixas....vill ju inte ha mer oväntat besök....!!!!!


Dagen i går............tisdag.....erbjöd att umgås med tvättmaskinen..............6 maskiner blev det...ALLA tvättkorgar tomma.............golvet i grovköket.......blev synbart!!! Underbart!!!!


Tisdag erbjöd även klippning på 3 tjejer!!!!

ALLA nöjda!!!!


Kalasinbjudningar är postade.................ja mina tjejer fyller år i Juni!!!

Tjejmiddagar och filmkvällar skall anordnas!!!


En afton som denna har vart att bara vara............Ett varmt bad............gott!!!


Njut av en go afton!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar