BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 6 september 2011

Finn väldigt många fel.................


.......ja det kan man säga!!!

Min tvättstuga har vart väldigt eftersatt....

Jag skäms verkligen......










I dag så..........tog jag reda på det hela!!!!





Gött!!!!
Dessutom trevligt att vistas där!!








Nu ville bilderna hamna i tokig ordning!!!!

Så här ble det!!!!











Ropade hem denna låda på tradera!!!

Margarin har det vart där i!


Nu pryder den bänken i köket!










Dessa hittade jag hos Mia Maräng!
Salt och peppar!


Skall ha blåmusselskal som man kan ta saltet och pepparn med!



Dagen i dag har vart toppen!!!
Började ledig tisdag med sovmorgon.......vart inte tänkt från början.........då jag vart vaken en stund i natt........bara för att jag drack kaffe i går kväll!
Sen drog städet i gång!!!!
Efter städet for jag till Lena.......klippte lite klor på hund och katt!!! Jösses vilken rar hundvalp!!!
Sen for jag och liten till Backaplan.........lite shopping blev det där!!!!


Huga sicket höstrusk det ble i afton.......ska tända massa ljus!

Njut av en go afton!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar