BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 24 september 2011

Loppis................

........har jag haft i dag!!!!
Många andra vart med oxå!!!!

Loppis i morgon med............Alltså, Söndag den 25/9 kl 10-15

Stall Herkules i Kareby.

Jag gjorde detta fynd i dag.....en fågelbur.....dessutom så hittade jag en fin skinnjacka till äldsta dottern!
Jennie kom förbi med sina små raringar!!!
Pappsen som vart med mig i dag...........frågade minstingen.............-Vet du vad jag heter?!!......Liten svarade -Ja............Morfarn....-.....ja vad heter jag då?!!..................Liten svarade.....-Du heter morfar!!!! Så rart sagt!!!!



Maken är på jakt efter en gitarr..............en gitarr som han är NÖJD med............maken har en god vän vars kompis arbetar med just musik å gitarrer......har äran att låna hem..............verkligen känna på dom!!!
Maken har provat mååååååååååååånga...........och nu börjar det att arta sig...........han får fiffilura lite till!!! Absolut klart den bästa hitintills!!!!













..........HM...........skulle ju vara nöjd nu...med kläckandet.......eller inte..............nu får det vara sista gången för i år!!!!

Ja trycket på höns av mina raser är högt..........
´Hoppas nu på många små hönor!!!



Njuter av en go lördags kväll!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar