BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 18 september 2011

Gubben.................

...........höst har kommit! Nu har vi börjat at dra i gång kaminerna! Hade önsakt en liten mer uns av sommaren.............
Eftersom vi vart på skärgårdskryss.................så fick morfarn vara här och hålla tjejerna sällskap!!!!
Det innebar att han sov över....................Caecar överlycklig!!!
Dessutom innebar det att jag kopm hem till nystädat på fredag em!!!!! Ja säger bara att han är GRYM!!!!!!



Fredagen erbjöd mig att umgås med ett gäng tjejer!!!

Vi spelade ett spel som heter Pekeno......(hm..eller hur det stavas...?!)

Alla hade med sig ett paket...........till värde av 50-100:-










Sen vart spelet i gång................

Man spelar utifrån en bricka och en kortlek!
Skitkul!!!! Trots att jag kom hem tomhänt!

Klockan sprang på..............01.30 ringde jag maken..................som hämtade mig!!!



Tog en rejäl sovmorgon på lördagen.............ja då menar jag rejäl......kl hann att bli 13..............


Sen vart det ut till hönshus och städ där!


Aftonen bjöd på middag...........Nu har jag roat mig 3 kvällar på raken!




Dags att ta tag i denna dag!


Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar