BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 4 september 2011

Starkman........


...är en tävling som anordnas varje år!
Kållekärrsgym håller i detta!!!
Massa olika grenar som har med mycket tunga saker att göra........här dras en lastbil..........13.5 ton väger den!!!!
Min mun som glappar.....sa så här till en utav biffarna.....-Det gäller att vara nysketen va?!!! innan man ger sig i kast med denna gren.......
Sån e jag........Dessutom bedyrande han att så var fallet!
Iallafall........GRYMMA killar!




Underhållning bjöds det på i pausen!!!!
Tjenare vilken pipa denna gosse hade!!!












En annan gren vart att välta däck.........

Kan säga att jag kände hur mitt gamla ryggskott värkte en del när jag såg detta........

8 gånger skulle däcket vältas.............hm...säger bara vilken råstyrka!!!!!.........och jävlaranamma!!

Det vart ett gäng grenar till!!!
Dessutom kul saker för barnen!!!!





Time för priser!!!
Syrran min har ett finger med i spelet i denna tävling!!!!......så hennes rara söta döttrar fick äran att dela ut priserna!!!!
Och de gjorde det galant!!!
Moster stolt!!!







Ja här var de lyckliga.......




Dessutom vart vädret på topp!!!
Lokalblaskan vart där och fotade för fullt (en riktigt kul kille det!)


Dagen för mig forsatte till Mia Maräng!!!!
Love it!
Väl hemma fick jag ta hand om förkylningen jag har dragit på mig!!! La mig att vila en stund....(stensomnade) För att orka med kvällens midag.....hos "gamla" grannarna!!!

Uppe med tuppen idag......

Njut av en go solig dag!
Anna

1 kommentar:

  1. Hej Söta!
    Tack för titten igår, alltid lika roligt.
    Kram mia

    SvaraRadera