BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 3 december 2011

Massa saker under vecka som gått.....

.........målat takpanel..........de buntar vi har hemma är nu klara! Det skall köpas hem mer panel...........så det skall målas mera!

Hönsen har fått fnatt...........detta är en dags............skörd......!!!!! Finns intresse för vaktelägg....??!!! Bara att höra av sig............35:- för 12 pack och 50:- 18 pack! Ring om det är så.......0739519562

Torsdagen vart en tuff dag..........Årsdag med mamma.....nu vart det 3 år sedan han lämnade oss...saknaden är tuff.Jag och barnen for till minneslunden och tändeljus........vart äen en sväng på vård centralen......yngsta hade fått feber i gen......(3:dje veckan på raken)........det vart halsfluss!.....Visste att dagen skulle vara tuff............så jag bestämde att kvällen skulle bli trevlig.......Hämtade upp Jennie....och mötte upp syrran på ....Mia maräng! En trevlig  afton ble det! Här e jag å Mia på kort!

Jag hittade en rar lampskärm......Passade även fint på mitt huvud! Det bjöds på gott att äta och gott att dricka..............sen så ble det fika!

Väl hemma...........kom jag på.....22.30 att jag hade lovat maken att fixa fika......hans tur på jobbet! Så det blev cupcakes..........med choklad och lakrits strössel.

Ljuset hittade jag hos Mia......det bir en fin kant på det......man kan skönja det på bilden!

Fredagen bjöd på massage......
Lördagen har bjudit på att tvätta......måla takpanel...och hönsahusstäd!
Dessutom pratat massa i telefon med fina goa kompisar!
Utanför viner vinden och inne sprakar brasan!
Natti!
Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna förstår att det är jobbigt 3 år har det gått så fort , kommer ihåg när du talade om att din mamma hade lämnat er . Jag känner samma saknad efter min älskade syster som lämnade oss alldeles för tidigt , och utan en föraning . Men jag tror att dom finns med oss hela tiden .
    Kram Lena

    SvaraRadera