BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 30 oktober 2011

Oj, oj, oj........................


.......vilken vecka det har vart!!!
Så otroligt givande......Utbildningen vart toppen!


Denna lapp låg i vår brevlåda........kollade runt med grannarna......vet ju att vi inte spelar för hög musik.......
Jag tog det med ro....men tänk ALLA andra som inte gör det!
Kort och gott dålig reklam!!!!





På torsdags kväll tog jag "ledigt" när jag kom hem......alltså ingen massage......som pappa sa.....-Jag behöver oxå ledigt i kväll!

Så de raraste tjejerna kom Camilla och A-K!!!
Time att planera Ullaredsresan.......vi åt kina mat och bullade på.......
Sedan for vi till Mia Maräng
Kvälls öppet!
Testade om kronan passade!!!!

Ha ha ha ha..............






........hade med mig lite smått och gott hem......ett gulligt fat till tvålen och en god väldoftande tvål!





Fredag morgon vart jag bra trött.......
Inte van att sitta på skolbänken.......
Piggnade på aningens fram på dagen!







Här e pappsen på trädgårdsbordet......





Han ska få det bättre.....








.............denna kan vara mycket bättre!!!!





Klockan är nu omställd!

Gott.....det behövdes!

Dagen i dag har ägnats åt städ hos hönsen!
Burit ner små vaktelkycklingar!
Haft kläckning igen!

Time att vila de gröna......
Natti
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar