BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 13 augusti 2009

....................................................

.......Trodde huvudet skulle sprängas i går em.........................ringde jouren igen!!!!
Fick en tid kl 21.00!!!!
Virus är det.................inga tråkiga baccilusker än...................trots GUL/GRÖNT snör i snoken............vilken läkare.................hävdade hela tiden att det var han som var läkare............(Å jag känner min kropp)...............tyckte nog mest synd om honom................förstod på sköterskorna att han inte vart lätt att ha att göra med!!!! Kändes dock mindre proffsigt.
Jag fick mig en kur med kåvenpennin..................................magen strejkar redan, men det är väl bara att bita ihop å komma igen!!!!!

Nu ska jag bli av med helvetesförkylningen!!!!!!


Idag väntar min trogna vän på mig!!!!!
TVÄTTMASKINEN!!!!!
Vi ska kampera ihop en stund, tycker ändock att i har delat upp arbetet bra!!!!
..Jag lägger in tvätt imaskinen........å maskinen tvättar.....BRA!!!! fördelning det!!!

Fick hem en ny isbartupp i går!!!!
Nytt blod i ådrorna.........Den andra tuppen fick slaktas av!!!!(av mig med dunder huvudet).....när jag nattade hönorna igår så satt tuppen själv.........tanterna kacklade friskt å undrade vem den gossen var!!!!!?
Skall nu titta till gänget efter natten!!!!

Å lillplutten som jag räddade härom dagen, mår fin fint!!!!!


Njut av dagen!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar