BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 22 augusti 2009

Vilken händelse................................

............................Caecars allra bästaste vän har ju haft besök i veckan av 3 Schweitsare........................Å då vart alla sängar upptagna........så han slaggade i våran husvagn i 2 nätter!!!!!!

1:a natten smög han hit sent på kvällen....vi märkte inget...................så morgonen därpå kom han in i vårat hus tidig morgon........................................Jag stod å packade ägg som skulle skickas i väg.......................stod där i mina egna tankar å gnolade å packade.................så hör jag något?!!!!!
-Hallå, god morgon..............(med dov röst).......................min tanke är vad är det....Vad konstig mr i huset låter..........................å vänder mig om.............å där står Caecars allra bästaste vän.............morfarn!!!!!......................åh tjenare vad rädd jag blev......hade ju glömt av att han sov i husvagnen..............jag vack nåt så kopiöst!!!!


Njut av dagen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar