BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 12 augusti 2009

Jävlar...................

.......................vad trist..................min dunder förkylning har krupit upp i bihålorna........huvudet känns mindre trevligt.......
Bara å lyssna på kroppen å lägga sig ner en stund...............försökte att nå sjukvården igår............på vårdcentralen fanns det ej några telefontider kvar.......så jag ringde jourcentralen på kvällen..................å den tanta var rädd om tiderna för kvällen..........................å bollade mig tillbaka till att ringa vårdcentralen idag......(Tur att jag inte är dödssjuk) Men nu har jag tröttnat.............Jag kör stenhårt med nässpray å värktabletter..........................åsså vila!!!!!! Ger det sig inte på ett par dagar så får jag göra nya försök med sjukvården!!!!!!


Doris å bebben har flyttat ut ur våran säng..........Doris drar med sig loppor in som envist skall bita mannen i huset, så igår fick han nog!!!!!
- Nu åker dom ut!!!!!!!

Har en kompis som scrappar å har butik!!!!!!
Hon håller kurser, någon som är intresserad?
Samlas ett gäng å ha en trevlig kväll!!
Bara å höra av sig!!!!

Njut av dagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar