BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 3 augusti 2009

Nu jägarns....................................


................har jag blåst ur hela hönsahuset..............varenda millimeter är skrubbad å kalkad!!!!!!
Hela helgen gick åt till detta!!!!!
Satte ut min avuxna vaktlar i en utebur.......................nu har jag inga vaktlar mer.......snyft!!!!!
ALLA är borta!!!
Men nya ägg är i kläckaren!
Har nyst en del i dagarna.............................har trott att det är allergi........men icke.................jag är dunder förkyld.......................på nätterna river det illa ont i halsen.................å febern e på topp.
Tur det finns panodil!!!!! Men idag tog jag beslutet att Anna å förkylningen får ligga i sängen å kurerea sig!!!!!
Kossan bilden är jag glad för!!!!!!!
Kossan hittade jag på TosseLilla!!!!
(vi ble goda vänner)
Njut av dagen!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar