BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 23 april 2010

Äntligen fredag!!!!!

.......ja det är änna gött att fredagen är kommen!!!!

En hård vecka har det vart!!!!

Förra lördagen så hände det....................jag satt fint på golvet och planterade om mina orkideer.............när jag var färdig så skulle jag resa mig upp.........................å då hade det hänt..............ja.....................ett litet ryggskott....................skyndade genast att ta ett varmt bad åsså krävde jag en massage..............................har trots allt jobbat hela veckan!!!!
Har i veckan vart hos en naprapat 2 ggr................Denna ryggen har knakat.......tjenare...............på måndag är det dags att gå igen!!!!

Jag klarade mig iallafall 34,5 år innan jag fick mitt första ryggskott...............vill inte tänka på om det är bra el dåligt det..........hm............


Fredag idag.........yes..................blir räkor och vaktelägg, åsså ett glas vitt till detta!!!!!

Njut av aftonen!!!!
Anna





2 kommentarer:

  1. Divina Sarkany Eriksson23 april 2010 kl. 18:25

    Skittrist med ryggskott! Hoppas du mår bättre nu!
    Kram Divina

    SvaraRadera