BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 6 april 2010

Nu vart påsken slut.................

............å nu väntar vi på midsommar!!!!!
Hittade denna underbara ängeln på Hartills Trädgård........har snöat in fullständigt på dessa änglar, sen mamma gick bort......
I afton for jag till minneslunden och tände ett ljus för henne.......Saknar henne så.........







Denna lilla krabaten å tre till flyttade till Götet förra veckan!!!!
Så söta så!!!!




Barnen har sovit över hos kusinerna i Ljungskile i natt................så idag for jag dit å hämtade dom.....................Caecars vän vart med............så vi passade på att glida förbi bror min å svägerskan som oxå bor i Ljungskile...........Som jag brukar att säga.......-Göra 2 flugor på smällen......
Bror fyller år nästa vecka...........49 år närmare bestämt...............å svägerskan har fyllt...............så vi hade med lite presenter!!!! En go fika bjöds vi på!!!!

Å som skrivet så avslutades kvällen med ett besök på minneslunden.........


Kom ju på i skrivande stund att jag har en länk att bjuda på..........
www.hemmetsjournal.se/Reportage/reportage/Jag-ar-en-riktig-honsmamma


Njut av aftonen!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar