BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 7 april 2010

Pyssel................

...saker har inhandlats idag!!!
Åkte en sväng till Marie på Scraplyckan..............Gjorde dessa fynd!!!!
En stans, krackeleringslim, åsså chalk!!!
Nu e jag bra pysselsugen...ska ägna en stund åt detta i afton!!!

Den tjejen som Marie hyr lokalen av har massa hundvalpar..........en blev ju klart min favorit!!!!! Karl-Philip.........en italiensk vinthund
Tjenare vad såld jag blev på den gossen!!!!

Återkommer med bilder på mina alster sedan!!!

Njut av aftonen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Härligt, kul med nya saker!!!
    Jag har idé torka... så allting bara står å dammar... typ. Men den kreativan kanske återkommer inom kort :)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Så e det å blir det på denna fronten!!!!
    Man kan inte hålla på hela tiden.......

    Visst e det kul med nya saker!!!!

    Kram

    SvaraRadera