BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 13 april 2010

Doris......................

........ja....katten.........hon hittar på den!!!!
Hon vill ju tacka värdparet Engelund för god mat å omvårdnad.......å hon gör det på sitt lilla sätt!!!!!
Mycket rart av henne........men dock inte alltid uppskattat av mig.................Denna döda lilla varelse låg utanför ytterdörren härom morgonen...........Jag ska glatt skutta ner till tullorna mina......öppnar ytterdörren................-ahhhhhhhh..........
Men som sagt rart av Doris......att hon uppskattar oss!!!!!





Dags att grodda potatisen.......nu står de mörkt å svalt.........å så fort de har groddat sig så åker de ner i jorden!!!!






I dag så åkte jag och bytte däck på bil SAAB....................provade hemma själva först men det vart stört omöjligt...........satt som berget.................Hittade en gosse i Kareby..............betalade bara 150 riksdaler..............mycket dyrare på andra ställen!!!!!!
Nu vart det gjort!!!!


I morgon är det en STOR dag!!!!!!!
Jag och maken firar 10-årig bröllopsdag!!!!


Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar