BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 26 september 2010

Ja helgen gick i en rasande fart....................

.......................som alltid!!!!!
Vart hemma på fredagen med lill-romp!!!! Hon vart inte pigg. Dagen innan kostade på plus att det har smygit sig på feber.

Kvällen erbjöd iallafall trevligheter............morfar kom till undsättning!!!!! Gubben fick hålla ställningarna här och även vara våran chaufför!!!!
Jag och maken for till Götet för trevligheter med makens arbete.............skaldjursafton!!!!!!!!!!!
Mums vad gott det var!!!! Och mycket trevligt oxå...........fick göra oss en huvudbonad när vi kom som senare blev till tävling!!!! Sedan vart det tävlingar!!!!
Så kom lördagen...............raraste A-K kom och vi for på stan..............dags att välja tapeter till övervåningen...allrummet!!!!
Jag hade med mig en x-pert på området.....................hon kan den tjejen!!!! Litar på henne till 100%!!!!!

Söndag i dag.....känt mig halvkrasslig................nåt på lut i kroppen.......aningens feber.......ja, ja det som kommas skall kommer väl!!!!!
Bara att vänta ut det!!!!!!!
Denna fina trappan har jag lagt ut till försäljning!!!Så finns intresse??!!!...........ge mig ett bud!!!!


Välbyggd trappa!!!!!



Kvällen i afton erbjöd en Wallanderfilm!!!!

Snart en ny vecka och nya tag!!!!


Natti natt!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar