BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 1 september 2010

Tänk vad........

...............lite nässpray kan göra..........kan andas igen!!!! Det skall mycket till för att jag skall använda nässpray.......men i afton vart det tvunget!!!

Nu är bytet gjort............................det runda vita bordet är nu i familjen Engelunds ägor........Familjen som vi bytte med är oxå suuuuuper nöjda!!!! Känner att stolarna behöver en annan färg..........hm önskar ju helst nya stolar......men lite färg kan göra susen!!!!!
Vi får se.....

Min favvis butik....................Mia Maräng har nu 50% på delar av sortimentet.............

Gillar vi!!!!
Får sådan inspiration i denna butik........kan bara glutta runt och få massa energi och inspiration!!!!!

Fick köpt denna....................hushållsrullehållare.....(oj vilket långt ord).................enkel och stilfull!!!!








Hittade även kopp med fat.
Och på Hartills hittade jag en Hjärtan på tråd..................pryder nu fint i mitt köksfönster!!!!!





Känner att kvällar och nätter nu börjar att bli kalla.....................dags att hämta in tomater i från växthuset så att de inte fryser...............


Laddar för en torsdag........
Ska slå igen de två gröna......
Natti.............
Anna

1 kommentar:

  1. Mysiga prylar du fick tag i på Mia Maräng,tyvärr var det stängt när jag skulle titta in där får försöka en annan dag.

    SvaraRadera