BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 4 september 2010

Vilken mysig lördag..............


.............ja hela dagen har vart mysig!!!!

Hundvakt är vi åt raraste Lisa................hon kom nu på em och stannar till i morgon!!!!
Så mysig hund.......hon ligger nerbäddad hos mig i sängen!!!! Plutta!!!!





I afton är det kläckning!!!!
2 små söta dunbollar är komna!!!
Jag hade räknat tokfel.................trodde att de
skulle komma senare nästa vecka...........................de är iallafall varmt välkomna!!!!!









Hyllorna jag fyndade på loppis för några veckor sedan, har nu hamnat på väggen!!!

Najs!!!
Fick ett ryck i em att röja...........tog tag i mitt skåp...........hade bra mycket prylar i det.......massa papper och pyssel och slänga saker..............ja det blev riktigt fint..............har länge funderat på det skåpet.........har kommit fram till att jag ska ha det i vårat sovrum sen.........med lakan!!!!!
Men först så skall det målas.............kommer att visa en före och efter bild på detta!!!!!




På fm i dag for jag och mina raringar till la stada.........Kingälv...........................tjejerna behövde lite kläder.........å mitt i allt så fick vi alla 3 tjejer köpt höst/vinter stövlar...........dock inte planerat.........men senare är det väl utplockat.........så vi slog till!!!!!
Här e bild på mina.................å jag är suuuper nöjd........kan meddela att tjejerna är glada över sina fynd!!!!!

Natti natt!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar