BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 7 september 2010

Tog mig en lååååååång...............

...........................sovmorgon idag!!!!!
Både jag och kroppen åsså även knoppen tyckte att det vart en bra ide!!!!!

På detta sätt hämtar jag energi och kraft!!!!!

Så i afton blev det av att måla stolar...........från blåa till vita stolar...........lovar att bilder på detta kommer!!!!!

Nöjd blir jag iallafall..................maken frågade vad jag skulle göra med sitsen...........så nu är tankeverksamheten i gång!!!!!!

I morgon så kommer äntligen rörläggaren och inredning till badrum..................Äntligen!!!!!
Ska bli najs detta.........................och Caecars allra bästaste vän morfarn kommer och håller ett vakande öga på det hela!!!!! Han är rar som ställer upp!!!
Caecar själv kommer att bli överlycklig!!!!
Han älskar när hans vän är hos honom!!!!!!


Nu ska ögonen få vila en stund!!!
Natti natt....... Anna

1 kommentar: