BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 19 september 2010

Ja visst är det märkligt........

.............när jag vaknade härom morgonen...........och tog mig en titt i spegeln........så vart håret mitt åt alla håll och kanter..........annars lägger det sig fint och kan faktiskt se helt okej ut...........Jag vill ha det enkelt ta i lite gele och riva runt....och sen är det bra!!!!

Men denna morgonen såg det rent ut sagt för djävligt ut.....................tjong åt helt fel håll...............hm....då är det xtra hormoner på G..................ja så kan det bli....jag menar alltid bli dagarna före de röda dagarna!!!!!!

Tycker väl sådär om det...............inget gele i världen kan få det att lägga sig som jag vill.....................Äldsta dottern är ju i tonåren nu......och hon har en lååååååååååååång stund i badrummet på morgonen................det skall sminkas och ALLA hårstrån skall ligga perfekt!!!!!
Plattången är hennes bästa vän!!!!

Och jag kan tycka att stunden i badrummet är på tok för lååååååång..............och kan komma med en del kommentarer..............-akta det där stackars håret..........och givetvis får jag arga blicken vid dessa tillfällerna.................................ja nu åter till Anna och spegeln och håret.......som tjong stod åt helt fel håll.................och inget gele i världen skulle kunna få ordning på det.........hm.......dottern stod och sminkade sig...........hade precis satt i kontakten till plattången (hennes bästa vän!) hm.........aha..............-.du min rara dotter.........får lilla mamma låna plattången lite??!!!!! - Javisst sa dottern.................å vem stod nu och drog och slet i håret sitt................jo det vart ju jag............................hm!!!!!!!!!



Njut av en härlig Söndag!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar