BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 31 oktober 2010

Ja helgen gick i en rasande fart....................igen!!!!!

Det är märkligt vad helgen gick fort!!!!

Men vad vi har grejat!!!!!
Lördagen...........så for jag på massage.........oj vad jag behövde det.....................det känns vart rygg å nacke sitter..................hm även sätesmuskeln fick sig en omgång!!!!
Pappsen kom.........och sov över............han kom för att hjälpa mig att hämta ved!!!!!!!!!!
Tack Magnus å Susanne!!!! Vi kommer tillbaka!!!! Finns mer att hämta!

Golvet på andra våning är lagt, tapeter på plats..............bara lite kvar!!!!
Tack snälla A-K för hjälpen!!!!!
Ni vill lister komma på plats......................och trapphuset skall spacklas och målas!!!!

Gött att vi har ställt om klockan nu!!!!
Kanske jag klarar mig från att försova mig......................

Barnens höstlov är i startgropen!!!!
Troligt blir det mer barn i huset vissa dagar och nätter................och troligt åt andra hållet oxå!

Gott för de små med lite ledigt!!!!


Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar