BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 31 mars 2011

Vilken trevlig afton!!!!

...........ja det har jag verkligen haft!!! Mia Maräng har haft en vip kväll.................så mysigt....syrran å A-K vart med......hade de vart vända åt andra hållet på bildenså hade de inte velar vara med.......men nu så................ Det bjöds på mat och vin............ Smakade kanoners!!! TACK!!! Fick en bild på Mia.................hon gillar mindre bra om att vara med på bild.........(Mia jag har klipp å grejat med bilden) Med krona på huvudet så blev hon så finer så!!!!!! Hoppla hoppla här hamnade jag på bild......med krona på huvudet........"allt klär en skönhet"............hm......så lyder ordspråket..........sanningen är en annan.............jag bjuder helt enkelt på mig själv!!!!! Fynd.................glaset med hjärtat i!!!!
Ett nytt hus hittade till Bokedalen oxå!!!!Det stora!!!!

Även hjärtanen som hänger vid det lilla huset!!!!


Andra fynd kommer senare!!!!


I all planering och iver så glömde jag plånboken hemma........(A-K hade sin STORA med sig!!!) Ett barn skulle på gympa...........A-K skulle hämtas......syrran kom till mig.............Yngsta vart hos en kompis........och hämtades upp på väg till Mia Maräng!!!


I morgon har jag semester..................ska fara på en go wekend............med fiske.....bastu...å bara vara....................Morfarn...........skall "passa" huset....med allt vad det innebär......



Som sagt har haft en urtrevlig afton!!!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar