BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 27 juli 2011

Det tvättas.....



....för fullt här idag!!!!

6 maskiner har jag avverkat idag! Njuter till fullo av att se botten på tvättkorgarna! Det vart lika bra att passa på när äntligen solen ville visa sig!


Nästa helg, allså den 6 och 7 aug så är det loppis !!!

Vid stall herkules!..............jag har ordnat mig ett bord där!

Håller på för fullt att dekorera äggkartonger!


I söndags tog jag mig ett riktigt bra beslut!

Jag tog bort Facebook!!!

Dels så ödslar man på tok för mycket tid där och sen så är det ett tok galet sätt att umgås!

Resultat.....Jätte nöjd!


I em så ville lill loppan åka till sin morfar och sova över!

Caecar åkte med oxå!


Har vart galet trött idag..........lite känsla av att sjukdom är på g........dock hoppas jag inte att det blir så.


Blir tidigt i säng i afton!

Natti

Anna

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar