BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 8 juli 2011

Onsdag......




...........bjöd på färd ner till ÖraNäsaHals mottagningen på sahlgrenska!
Rara pappa följde med........eftersom jag inte visste hur möör jag skulle vara efteråt......










2.5 timma ägnade jag på denna stol inne i ett väl ljudisolerat rum!












Allt för forskningens skull!!!

Efter alla olika ljud/pip i örat, så vart det dags för hör och tal övningar!!!

Och efter detta så fick jag träffa Måns......forskarn själv..............han kollade i mitt öra......sög rent det......det vart bra inflamerat nu.......gillar jag inte om.........eftersom problemen kvarstår.......så passade han på att kolla i näsan oxå..........ner med ett låååååååång rör i näsan........tjenare vad obehagligt det var...........dessutom gjorde det ont!!!!! Vart lite svullet......så jag kom hem med både örondroppar och nässpray!!!
Skall åter i gen i september.......hoppas då på bättring.......han såg att det kunde vara svårt att sätta rör i detta öra......då det är ganska sönderopererat........men vi får se...vad som kan göras om det inte blir bättring!

Efter läkarbesöket bjöd jag pappsen på lunch............Ikea intog vi.......jag hittade en ursöt lampa.....å pappa hittade lampor till sin hall!

Tisdag kväll erbjöd en mysig afton med Camilla och A-K..............massa tjöta go mat å efterrätt!
En lååååång go promenad en sommarkväll!!!!

I går vart det tuppslakt här!
Svärmor och Amiya här!!!!...........Alla tuppar är nu borta.....ligger i svärmors frys nu!
Besök kom och gick under hela dagen!

I dag meckas det inför semester resa imorgon!
Handlat det som skall med! Bunkrat för djuren!
Ska bara packa oxå!
Sen far vi till makens moster i Brastad!
Får låna en stuga där!
Rara pappa passar huset och allt vad det innebär!

Skall bli gött att fara i väg en stund!

Ska även i år passa på att kolla loppisar!


Njut av en regning em/afton!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar