BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 23 juli 2011

En suuuper vecka.....



Time för kläckning av vaktlar............de små är så söta!
Hoppas på fler under natten!








Har i afton vart på Malt och Humle.............innan regnet kom så hade jag denna utsikt!






Här vart det Goa gänget som vart ute...............efter regnet vart vädret toppen igen!
Njöt som rackarns!!!



Hela veckan har jag umgåtts med nära och kära!!!!
Måndag erbjöd en dejt med Jennie............najs!!!
Lite tjöta, höns och växter...åsså gott att äta!
Mysigt!
Tisdag erbjöd en dejt med syrran................hm...så mysigt!
Äldsta förmågan sov över där!
Senare efter denna dejten begav jag mig längre ut på ön till kollegan som gått i pension.......han passade huset åt svärsonen.....Toppen!
Torsdag erbjöd en tur till Göksäter.....massa
fynd där!
Em bjöd på en ny dejt!!! Till Ellenor....slipa och måla skåp!!!!!

Det blev toppen!!!
Innan dess vart mina kottar lämnade hos Carola........de skulle sova över där!!!!

Dejten hos Ellenor vart mycket trevlig..............magen fick sig ett pass......då jag behövde att skratta i massor!!!!

Har verkligen passat på att umgås med nära och kära denna vecka!!!!








Ha det bäst!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar