BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 2 februari 2010

...........fortsättning idag..........


...ja det vart fortsättning på det mesta idag...........pysslat med att dekorera äggkartonger!!!!
I går kväll ställde jag klockan på väckning....05.00.........hade en vison om att gå ut å städa för hönorna.............När klockan ringde i morse...så undra jag vad det var för idiot som satt klockan så tidigt..................efter en snabb dialog med mig själv, så skuttade jag ur sängen å traskade ner till hönorna......................ja dom måste ha undrat vad det vart frågan om............
Lagom till övriga familjen skulle vakna så kom jag in igen!!!!
Kl 07:45 km grabbarna å satte in den nya kaminen......
Ett knivigt pussel förstod jag att det var.........
Men gossarna jobbade på .................
Häftigt å se hur det växer fram!!!!!!
.................................TITTA!!!!!!
Vad fin.................ren skär livskvalitet i mitt kök!!!!!

Tyvärr så fattas det ett rör........men det kommer senare i veckan.........när det är kommet.....så ska det provtryckas.......sen så ska det eldas!!!!!!!
Så lycklig!!!!!!!
Kompis Ellenor dök upp strax efter 10...............å hade med sig mumsig fika!!!!
Massa tjöt.......å många koppar kaffe........efter detta så åkte vi till 58 grader nord!!!!!
Fick köpt en tesil...............
Jätte mysigt med besök!!!!!!!!!!!!!
Nu väntas en liten vila innan ongarna kommer från skolan!!!!!
Njut av dagen!
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar