BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 23 februari 2010

Har haft en urmysigdag......................

.................ja hela dagen!!!!!
I morse så kom reportern å fotografen...................nu e ett reportage på "G"
Har svarat å pratat en massa om mina höns....(kanske det vart därför jag har vart så torr i halsen och töstig idag), sen så har jag å tjejerna vart modeller för en stund!!!!!
Suuper mysigt å trevligt var det!!!!! Ska bli så spännande när det kommer i tidningen....Hemmets Journal!

Sen körde jag tjejerna mina till skolan........efter detta gled jag in i en favvis affär............Blommor och Ljuva Ting.........fick köpt mig ett hjärta klädd med vita fjädrar....verkligen fint!!!!
Hem å lunchade.......åsså en go promenad med Jycken.................solen var så varm på kinden.....
Efter detta så föll Törnrosa i djup sömn.................sov en härlig midda.........vaknade till när tjejerna kom hem från skolan...............upp å hoppa, spänst i benen.........i väg till frissan.............alla 3 tjejerna är nu nyklippta!!!!!

En handlingtur på MAXI...................köpte även med Prinsesstårta hem!!!!
Mr C har födelsedag idag.............blev rejält grattad i morse........med massor av fina presenter!!!!
Firandet fortsatte i afton............oxfile...potatisgratäng..........oxå Prinsesstårta på detta.....kan inte bli annat än bra!!!!!

Nu bara ha en lugn afton!!!!
Njut av kvällen!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar