BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 11 februari 2010

I morse........


..............så knackade det på dörren!!!!Det var killen som skulle fixa det sista med kaminen.............Det tog sin lilla tid..........hade väntat honom som i måndags................morfarn kommer i morgon å passar huset...för då kommer sotarn å skall provtrycka......vill sig allt väl så eldar jag i kamin i morgon kväll!!!!

Fick äntligen köpt nytt porslin i em!!!!!!! Resan bar av till klädkällaren.....Där hade jag hittat det poslin jag önskar mig!!!!!På kanten runt är det liljekonvalj...............Den blomman är förknippat med barndomsminne från farmor och farfar........ känner mig så nöjd!!!!!!! Å blev inte tok ruinerad heller.......Diskar för fullt nu............så vi kan använda det!!!!!




Det gamla porslinet får fara till tippen på lördag.........nu har vi samlat massa skräp...............så et blir ett par vändor!!!!

Kyl å frys e på plats så härligt det......................Elen till detta skall bara fixas......... sen så!!!!!





Njut av kvällen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Nu äntligen har jag haft tid och kollat in din fina blogg.Vilket fint porslin du köpt och köket ser ut att bli mysigt vill ochså ha en kamin.
    Mvh Mia Maräng och på återseende.

    SvaraRadera
  2. En tackar.....hör snart av mig till dig!!!!!

    SvaraRadera