BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 25 februari 2010

Plutten å jag..................

...........kör fast i snön hela tiden..................Ja våran lilla blå plutte bil.........................kan ju säga att det inte är någon vinterbil direkt.........som tur är så är den lätt...................till och med barnen kan putta loss den!!!!!!


I går när jag stod å lagade midda så kom äldsta dottern med en lapp....................-Mamma jag har en lapp här, öh jag hade glömt av den......................Jag som står å vevar i grytorna tar lappen å börjar att läsa...............................inser ganska snabbt att, för att hinna till mötet så bör jag åka inom de närmsta minutrarna..........................Det kallar jag för framförhållning det........................Jag hastade i väg på mötet.................å middan fick jag äta av när jag kom hem.......2 timmar senare.........................hm så det kan gå!!!!!

Trött som en örn......
Nu ska det sovas........zzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzz
Natti!
Anna

1 kommentar:

  1. *fniss* Mmmm, det är då man ska ha en klonad kopia. Så kan en laga mat, en åka på möte och själv ligger man å läser en bok å käkar praliner!

    KRAM

    SvaraRadera