BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 1 februari 2010

Klinkat...å putsat.............

.....har gossarna gjort idag............därför vart morfarn här å vaktade huset!!!!
Nu fattas bara kaminen!!!!









Våran 40 maskin skall bytas ut mot en 60 maskin...............ett jobb för gubben det........Givetvis får den nya diskmaskinen en fin front....samma som de övriga luckorna!!!














Små pysslade
i gårkväll............dekorerade äggkartonger!!!!!!
Skall fortsätta i morgon med det!!!!!!








Vart lyxigt i em............Pappsen har ju passat huset idag........å jag jobbade till sent....18:15
Gubben min vart hemma några minuter före mig..........................Ringde hem i em å frågade om pappsen kunde tänka sig att vispa i hop en pannkaks smet.........å steka......!!!!!
Absolut sa han!!!!!
När jag kom hem så värmdes ärtsoppan.................Det kallar jag lyx!!!!!
Så himlans rart av honom!!!!
I morgon väntas besök av god vän...Ellenor....ser varmt fram emot detta!!!!
Njut av kvällen!
Anna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar