BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 21 februari 2010

Ja då vart det söndag igen!!!!

En helg går så fort!!!!!!

Hade stor röj hos hönsen i går!!!!
Fick gå in emellan varven å värma mig.............................så det tog tid......................men nöjda glada tullor blev det, å även jag!!!!!

Mannen min skottade taket............................eftersom jag tar mig så illa på höga höjder så föll änna lotten på honom......................hans armar är bra möra!

Ringde min Brorsdotter i går kväll.......Mella.............hon som hjälper mig med designen på blogen...........Jag hade STORA önskemål................å tjejen bara ordnar det!!!!!!!!!
Faster är #STOLT# Tack Mella!!!!!!!

En ny dag med nya utmaningar!
Det skall köras ongar på gympa, ska köra ett röj med att städa.......sen så lägger vi golv i köket!!! Ja det händer saker hela tiden..........

Har i stund problem med att lägga in bilder...men lovar att det kommer!!!!!

Ska nu möta dagen!!!
Njut av en härlig snöig söndag!
Anna

2 kommentarer:

  1. Visst Anna går helgen fort,söta änglar.Ha det bra så syns vi mpå jobbet
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Lena Så kul att du hittade hit å kommentera..."bara glad"
    Japp vi ses........
    Kramen

    SvaraRadera