BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 30 mars 2010

Tisdag............

...idag!!!!!
Min lediga dag från jobbet.............men inte ledig från hemmet.......inte idag iallafall....................har nu kommit i gång med våning 2 på bygget............så där tänker jag ägna ett par timmar idag!!!!!
Det skall spacklas å slipas!!!!!

Sen kommer en Mary Kay tjejja....å ska visa mig produkter å jag blir ompysslad en stund.......
Behöver sedan att fara till Stora staden................å lämna marsvinsungar!!!!!
De e så söta dessa pluttar!!!!!!

Kvällen ser jag varmt framemot!!!!!
Ska ut å äta med goa tjejerna............Camilla å A-K!!!!!
Vi far till Stenungsund...............å innan vi sätter oss och äter så ska vi gå till kvällsöppna 58 grader nord!!!!!

Njut av dagen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Mysigt med tjejkväll, sån´t behöver man emellanåt!!

    Skickar en stor Glad Påsk kram <3

    SvaraRadera
  2. Yes....den vart suuper mysig!!!!

    Kram

    SvaraRadera