BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 10 mars 2011

For till.............

........klädkällaren idag, efter jobbet!!!! Har ett tag känt att jag vill åka dit!!!!

I lugn och ro strosade jag runt där.............hittade saker till tjejena.....byxor till mig..............byxor e galet svårt att köpa till denna kropp............så när jag hittar får jag lixom passa på!!!!
Hittade även denna ursöta termosen...........och stryka på bilder (på tyg) Så fint!!!! Nöjd!!!

I veckan bakade jag arraksbollar...........om jag får säga det själv....så blev de ruggit goda!!!!
Dessutom busenkelt att göra!
Bra att ha i frysen!!!
I afton viner det riktigt ruggigt runt husknuten.............
Njut av kvällen....
Anna

2 kommentarer:

  1. Visst kan man hitta fynd på klädkällarn håller med om att det var en väldigt söt termos.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Glömde och säga att änglabilderna är jättesöta

    SvaraRadera