BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 9 mars 2011

Hej å hå.................

...............vad dagarna springer på!!!!

I helgen vart jag å ett gäng tjejer ute i Kungälv!!!
Firade finaste Emelies 18-års dag!!!!
Dock vart vi andra lite äldre...........trots att sinnet e 18 så är väl inte kroppen det!

När vi förflyttade oss till nästa krog så slöt en lite parvel upp brevid mig och ställde en mindre rar kommentar......................ska tilläggas att liten parvel vart bra onykter dessutom firade han sin 18-års dag....................så sa han...-ursäkta mig...... -ja sa jag................-men hur gamla är ni?????....................hm...........den vart inte rädd om sitt liv den....................
Dock vart timmen slagen för längesedan för den..............vokabulären vart mindre rumsren.........så modersrollen inom mig vaknade till liv..............han fick veta att så där beter man sig inte!!!!!

Veckan trillar på...............vaktlar föddes i helgen...........19 var de till antalet............nu e det bara 4 kvar.................jag gör som jag brukar med de små..............men denna gången vill det inte alls.
Så ledsamt!

Blev i går bjuden på semla av goa A-K..........................vart där på fikade och trevlig samvaro!!!

Tvätt............ja nu börjar jag att se golvet av tvättstugan........tjenare vad tvätt!!!!
Har vart lite lat på den fronten.......men nu så.................när jag ser golvet i gen så ska det få sig en omgång av lite ajax!!!!

Tävling pågår hos MiaMaräng nu.................http://miamarangshabbychic.blogspot.com/

Njuter gott av en go sovmorgon...........
Time att jobba!!!!
Njut av en go Onsdag!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar