BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 25 mars 2011

Vilken go avslutning av veckan!!!!!



I går efter jobbet for jag till tårt decor butiken.......dags att köpa nya spritsar och påsar...............................marängbaket är i full gång!!!
Många beställningar nu!!!!







Fredag i dag.............efter jobbet kom jag hem.............de avverkar skogen runt omkring..................tjenare...säger jag bara.......rara grannen såg till att de tog våran björk!!!
For till Mia Maräng!!!! Med det namnet........och det jag håller på med................=en strut maränger till Mia!!!!
Köpte denna plåtbok................å vad ska man ha i den???!!!! Jo de små recepten som ligger överallt..............jätte nöjd med denna ide...........dessutom så vart det 50%






Denna söta änglatvålen är både söt och doftar så himla gott!!!
Har hur många som helst här hemma!!!!
Lägger i låder har som prydnad........åsså vidare........................



Fredags kväll så for jag på en urmysig tjöta kväll med Ellen Nord..
Så mysigt...............värmer varmt, kaffet vart gott!!!
Tack!!!

Sen vart det time att hämta dottern som vart ute på trevligheter............
Njuter av att det är helg..........
Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar