BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 18 mars 2011

Nu äntligen.............



..............vart det gjort!!!
Jag har sytt en liten kant med spets, till nedre delen av det vita skåpet!!!!

Tänkte när jag målade skåpet att det skulle sys......................men tiden den gick...................så nu äntligen!!!!





Först det här fula gapande..........................hm inte kul att titta på...











Å nu blev det såhär......................mycket trevligare!!!!!
Nöjd!!!!






På onsdag em hände det..............ja det började att spraka.....å rinna ur örat!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa........................ det värsta trycket började att släppa...................jag kom ut ur plåtburken som jag bott i den senaste vecka!!!!!
Så glad!!!!!
Dock så är inte hörseln helt återställd.................men det gör inget........
Nu har jag ett märkligt tryck över pannan..............tror att det är något...med de små bihålorna............hm..........ja jag hade en riktig manlig förkylning...............3 veckor.....å det snoras fortfarande......får ta det när det blir återbesök till mölndal!!!!


I afton har vi en sovaövergäst i huset!!!!

Snart vankas det tacos!!!
En fredagskväll i Bokedalen det!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar