BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 22 mars 2011

Tappade bort....................

..............lilla pappa inne på Ikea!!!!

Efter en fullspäckad em..............med utvecklingssamtal.............sjukhusbesök..........så landade vi in på Ikea............tjejerna morfarn åsså jag!!!!
Givetvis så träffar pappa folk som han känner och stannar för att prata............gå in ni säger han.........................och så gör vi................bestämmer inget, om vart vi ska ses................Tjejerna och jag går runt.......och plockar på oss lite saker vi ska ha.............jag tittar efter oss emellanåt.............näe......ingen pappa..............
Kommer fram till kassorna..............betalar...............har en tanke, att gubben sitter utanför kassorna och väntar................men näe...............
Då finns det inget annat att göra säger jag.....................barnen bara säger Nej mamma................JO säger jag................stegar fram till informationsdisken................och säger.....hm, ursäkta mig...........men jag har tappat bort min pappa................

Ur högtalaren kommer det......................Malte Ohlson ombedes att gå till informationen...............
Och vips så dyker en Pappa upp.............. Jag gapskrattar..........barnen skäms.........gubben skrattar oxå!!!!
Jag sa till tjejen ´vid informationen.....................det var då själve den att Anna 35 år ska tappa bort sin pappa........Asgarvar!!!!!




Njut av kvällen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Ja fick åter mig ett gott skratt av att läsa ditt inlägg.Du och din familj är ju för underbara..
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det kan hända mkt hos oss Mia............!!!
    Kram kram

    SvaraRadera