BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 19 oktober 2011

Dagen i går.......

.............var oxå en dag!!!.....som jag sent kommer att glömma!
Ledig dag vart det............sov mycket och i omgångar under dagen. Lugnt och fridfullt.......hade dock tänkt att vara kreaktiv.......fönsterputs osv.....men icke!
Dock hände ett oväntat drag från min sida fram på em........jag började att rensa och torka ur i skåpen....massa saker till släng......gött!.......Där började det galna........yngsta förmågan ville åka till en kompis...........-självklart kör jag dig!
Rafsade åt mig bilnyckel och plånbok............gick i joggisar en skjorta.....(ingen bh).......åsså träskor!!! Snygge Berta alltså.....Jacka struntade jag i........det går ju så fort....hm!!!
Vi for i väg...............kände att det vart vajsing med något utav däcken......säger till dotter...-att vi får in till tappen..........måste kolla däcken!
Dottern går till kompisen................å däcket ja...helt pafft.........försöker att fylla på luft..............går inte..................i detta skede har det börjat att ösregna.....Där står jag i min fina utstyrel.........får till slut tagit mod till mig att gå in på tappen...........med armarna HÖGT i kors över brösten.....hm....ni kan ju tänke er den synen!!!! Säga varför min bil står så galet! Rara grannen kom och hämta mig...........maken på ingång............dock klaffar vi inte riktigt i tid med varann.........(han skulle gå på utvecklingsamtal med äldsta dottern).........trafiken krånglar.......hm......jag får låna rara grannens bil......................möter en stessad karl på vägen......han får äran att fixa däcket!...............Väl på utvecklingssamtal.........fortfarande i mina joggisar och skjorta.....nu med bh oxå!!!! Missköter mig totalt............eftersom maken skulle tagit hand om mötet så hade jag inte läst på ordentligt innan.............dessutom så ringde mobilen mitt i mötet.............TOPPEN kände jag! Det var dagen i går det!
Dagen idag har vart toppen!



Fångade en bild på min fina galna orkide!!!


Skjuter en massa blommor till höger och vänster!


Njut av kvällen!

Anna

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jätte kul att du kommer.Ser fram imot det.
    Kramis mia

    SvaraRadera